Skip to main content

Przelew BLIK na telefon jest już dostępy w naszym Banku!

04-07-2024

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że przelew BLIK na telefon jest już dostępy w naszym Banku. 

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:
• są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Ostrowcu Świętokrzyskim lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku (powyżej 13 roku życia),

  • są posiadaczami konta firmowego dla osób fizycznych prowadzących jednoosobowo działalność gospodarczą, w tym osób prowadzących gospodarstwo rolne w Banku Spółdzielczym w Ostrowcu Świętokrzyskim lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • są użytkownikami systemu bankowości elektronicznej i posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
    • dokonać przelewu na numer telefonu (P2P).

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK ?

Limity transakcyjne można w każdej chwili zmienić po zalogowaniu do aplikacji mobilnej BSGo (Ustawienia -> Ustawienia BLIK -> Limity BLIK).

 

Limit kwotowy

 Limit ilościowy

Wypłata gotówki 

 1000 zł

5 sztuk

Płatności w sklepach

 1000 zł

5 sztuk

Płatności w Internecie 

 1000 zł

5 sztuk

Przelew na telefon

1000 zł

5 sztuk

Jak aktywować BLIKA ?

Jeśli posiadasz zainstalowaną i sparowaną aplikację BSGo wystarczy:

1. Zalogować się do aplikacji BSGo,
2. Wybrać ikonę BLIK i kliknąć przycisk Włącz BLIKA,
3. Zapoznać się z regulaminem oraz zaznaczyć opcję Zapoznałem się i akceptuję regulamin,
4. Przesunąć suwak przy opcji Włącz BLIKA.

Zweryfikuj aktywowany rachunek w BLIK w aplikacji BSGo w opcji Ustawienia -> Ustawienia BLIK -> mój rachunek. System umożliwia realizowanie usługi BLIK również z rachunków, do których jesteś upoważniony.


Jeśli nie posiadasz dostępu do usługi bankowości internetowej, złóż wniosek w placówce Banku, następnie pobierz aplikację BSGo ze sklepu Google Play lub App Store i sparuj urządzenie z bankowością internetową.


W przypadku wymiany urządzenia, konieczne jest usunięcie dotychczasowego urządzenia autoryzującego w bankowości internetowej, ponowna instalacja aplikacji BSGo na nowym urządzeniu, sparowanie urządzenia z bankowością internetową oraz włączenie usługi BLIK.

Jak dziala przelew na telefon


Płatności na numer telefonu:

  • Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a,
    • Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, który posiada BLIK-a i potwierdź transakcję.

Aby odbierać przelewy na telefon musisz zarejestrować numer telefonu w usłudze:

  • Zaloguj się do aplikacji BSGo,
    • Wybierz ikonę w prawym górnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
    • W opcji „Przelewy na telefon” zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", zaakceptuj oświadczenie „Chcę odbierać przelewy na telefon BLIK” i wybierz przycisk AKCEPTUJ. Potwierdź rejestrację otrzymanym kodem SMS.
  • Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiazań BLIK.

Płatności BLIK na telefon (P2P) dostępne są wyłącznie dla Posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

Płatności w sklepach lub w Internecie:

• Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
• Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
• Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),
• Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
• To już wszystko - zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu (kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów):

• Wybierz formę wypłaty środków bez karty,
• Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
• Podaj kwotę transakcji,
• Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
• Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
• Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
• Wypłata dokonana.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo.

3. Sprawdź co potwierdzasz- każdą płatność BLIK, nawet w zapamiętanym sklepie zatwierdzasz w aplikacji mobilnej. Zanim to zrobisz sprawdź, czy wszystko się zgadza, zwłaszcza kwota, typ transakcji i jej miejsce.

4. Ustaw limity płatności – Ty najlepiej wiesz, z jakich kwot korzystasz na co dzień. W każdej chwili możesz zwiększyć limit płatności w aplikacji mobilnej.
5. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo,
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
  • aktualizuj przeglądarki internetowe,
  • nigdy nie instaluj oraz nie udostępniaj zdalnego pulpitu.

6. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
7. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Usługę można zablokować w aplikacji mobilnej BSGo, placówce Banku, telefonicznie w godzinach pracy Banku lub poprzez usługę VoiceBot dostępną całą dobę przez 7 dni w tygodniu.

W celu dokonania blokady z wykorzystaniem usługi VoiceBot na stronie logowania do systemu bankowości internetowej przed zalogowaniem naciśnij przycisk „pomoc w logowaniu” a następnie „zablokuj dostęp”. Szczegóły na stronie www.bs.ostrowiec.pl w zakładce Przydatne informacje  -> odblokowanie/zablokowanie systemu bankowości internetowej.